Szklana podniosłość chwil

Kieliszki mają magiczną moc. Biorąc do ręki delikatną nóżkę, przenosimy się do innego świata - świata elegancji, magii, wytworności. Nawet najbardziej szlachetny i unikatowy trunek, wypity ze szklanki, czy kubka, traci swoją wyjątkowość. Nalane do kieliszka wino zyskuje zupełnie inny wymiar smaku, a posiłek, do którego je zaserwowano, zmienia się w prawdziwą ucztę. Nie bez znaczenia jest też odpowiedni dobór rodzaju kieliszków do serwowanego alkoholu oraz, oczywiście, samych kieliszków. Na rynku dostępnych jest wiele linii, wykonanych z różnego rodzaju szkła. Warto wybrać te, wykonane z „bezpiecznego” szkła, czyli takiego, które nie zawiera dodatków ołowiu. Takie kieliszki ma w ofercie duńska marka Rosendahl.

 

Kieliszki marki Rosendahl wykonane są z bezpiecznego, bezołowiowego szkła

 

Jej klasyczna seria Grand Cru to doskonały wybór dla wszystkich, którzy szukają uniwersalnych i eleganckich kieliszków. Ich prosta, minimalistyczna forma sprawia, że taki zestaw to inwestycja na lata. Marzący o wyjątkowym szkle powinni zapoznać się z ofertą innej duńskiej marki - Holmegaard, która od wielu lat tworzy jeden z najsłynniejszych i najbardziej luksusowych gatunków szkła w Europie. Kieliszki marki Holmegaard to prawdziwe dzieła sztuki. Patrząc na bajkową serię Charlotte Amalie, subtelną Idéelle, czy smukłą Fontaine wiemy, że mamy przed sobą niezwykłe dzieło mistrzów – zarówno designu, jak i artystycznego rzemiosła. Subtelne kształty, delikatne linie, niebanalne formy – każda z linii marki Holmegaard jest jedyna w swoim rodzaju.

 

Duńska marka Holmegaard słynie z pięknego, luksusowego szkła barowego

 

Aż trudno uwierzyć, że kieliszki mogą wyglądać tak wyjątkowo. W ofercie tej marki znajdziemy także zachwycające szkło barowe – wytworne szklanki do bourbona i whisky, np. z serii No.5 oraz eleganckie szklanki do piwa. Te z linii Det Danske Glass na pewno zachwycą miłośników chmielowego trunku.

Alkohole podawane w kieliszkach uświetnią każde podniosłe wydarzenie i każdą ważną chwilę. Luksusowe szkło sprawia, że świętowanie nabiera zupełnie innego, nowego wymiaru. Jeśli nie mamy specjalnej okazji, nic straconego – eleganckie i stylowe kieliszki marek Holmegaard i Rosendahl uczynią każdą chwilę wyjątkową. Dzięki nim nawet leniwe, niedziele popołudnie stanie się małym świętem.

 

Elżbieta Kieś – specjalista ds. PR

www.smakprostoty.pl

Zdjęcia: Holmegaard, Rosendahl

 

Artykuły powiązane

Jak wyposażyć domowy barek?

05.03.2015

Każdy wielbiciel szlachetnych trunków wie, że sztuka barmańska nie jest łatwa. Profesjonaliści uczą się fachu i zdobywają doświadczenie przez lata, zarówno podczas pracy, jak i na specjalnych kursach i szkoleniach. Nie znaczy to jednak, że laicy nie mogą nauczyć się przygotowywania drinków i podawania alkoholi. Odrobina czasu i wiedzy oraz ćwiczenia sprawią, że...

Więcej

Z prawej, czy z lewej? Sztuka serwowania

23.03.2015

Eleganckie przyjęcia, spotkania towarzyskie, bankiety i jubileusze nie mogą się obyć bez lampki szampana lub doskonałego wina. Wino podajemy także do wystawnego obiadu, kolacji lub poczęstunku. O tym, jak dobrać kieliszek do rodzaju alkoholu, powiedziano już wiele. Problem zaczyna się wraz z ustalaniem kolejności i sposobu serwowania alkoholu. Skupmy się na winie....

Więcej

Zaskakujący dział akcesoriów barowych

01.04.2015

Coraz więcej ludzi poszukuje niebanalnych ozdób do salonu lub biura, chce wyposażyć kuchnię w designerskie AGD, zachwyca się luksusowym szkłem. Jest jednak przestrzeń w naszym sklepie – SmakProstoty.pl - która, raz po raz, zaskakuje naszych klientów. Są to akcesoria barowe. Nie wiedzieć czemu designerskie akcesoria barowe są dla wielu ludzi niemałym zaskoczeniem. O...

Więcej

Szklani twórcy dobrego wrażenia

04.04.2015

Wielu z nas nie zdaje sobie sprawy z tego, jak często oceniamy ludzi, firmy i instytucje na podstawie powierzchowności. To, jak wygląda przedstawiciel firmy, z którą chcemy współpracować, jak prezentuje się jej siedziba albo w jakim stylu urządzone jest mieszkanie znajomych, ma, wbrew pozorom, duży wpływ na to, jakie mamy o nich zdanie. Oczywiście, działa to w obie...

Więcej

Urok prostoty

11.06.2015

Współczesny świat zdaje się bardziej krzyczeć niż szeptać. Głośne reklamy, przesadnie dudniąca muzyka, natarczywie wciskane do rąk ulotki, sprzedawcy chodzący za nami krok w krok w sklepach, skrzynki mailowe pełne ofert przeładowanych jaskrawymi barwami i krzykliwymi sloganami – teraz taniej, musisz to koniecznie kupić! Coraz częściej czujemy się przytłoczeni,...

Więcej

Przejdź do galerii